Tovu00e1bb a cikkhez
Tovu00e1bb a cikkhez
Tovu00e1bb a cikkhez
Tovu00e1bb a cikkhez
Tovu00e1bb a cikkhez
Tovu00e1bb a cikkhez
Tovu00e1bb a cikkhez

A kettős szivárvány logót, mely a márka minden alapvető értékét magában foglalja - összhang, pozitivitás és vitalitás – a napfényben két egymást keresztező szivárvány  varázslatos látványa inspirálta.

Claudio Grotto, a vállalat alapítója és vezetője ennek a természeti jelenségnek egy vihar után volt szemtanúja Fokvárosban, az Indiai-óceán és az Atlanti-óceán találkozásánál. Ez a kettős szivárvány logó a Grotto vállalat vezércsillaga a kollekciók, és a nemzetközi márka-kommunikációs stratégiák megalkotásakor.
logotortenet

 

 

gaslogo

Tovu00e1bb a cikkhez

Claudio Grotto, a GAS alapítója, tulajdonosa és vezetője a ruhaipar iránti érdeklődését családjától örökölte, hiszen édesanyja a ’60-as években rövidáru üzletet működtetett.


grottoA katonai szolgálat befejezése után, 1969 és 1970 között zenészként folytatta pályáját, melynek kapcsán megismerkedett a legnépszerűbb olasz és nemzetközi zenekarokkal.  Ennek hatására tudatosult benne, hogy nagy igény lenne a modernebb öltözködésre. Abban az időben még csak a klasszikus divat volt elérhető a piacon, így jókora kihívás előtt álltak azok a fiatalok, akik szakítani próbáltak az öltözködési tradíciókkal. Ez a felismerés indította el azon törekvését, hogy családi vállalkozás keretében márkás farmereket áruljon. Mindemellett, hogy vásárlói számára a kínálat lassan túl kevésnek bizonyult, a ruhák iránti kereslet egyre nőtt. Ezen oknál fogva belevágott a gyártás folyamatába.

A ’70-es évek elején, még házon belül elkezdte gyártani az első egyedi kollekció ruhadarabjait. Több hasznos kereskedelmi praktika birtokába jutott, melyek nélkülözhetetlenek voltak a divatkollekciók megalkotásánál és az azt követő értékesítési stratégia kidolgozásánál. Egy évtized alatt a vállalat eljutott a teljes termékciklusig, a tervezéstől az eladásig. A célcsoport változatlan maradt: divat-érzékeny, igényes fiatalok, akik a magas minőségű ruhadarabokat keresik, szigorúan szem előtt tartva az egyszerűséget és a praktikusságot. Az elmúlt pár évben a GAS számtalan saját üzletet nyitott világszerte. Ez nem csak a  vásárlókhoz való közelséget biztosította, hanem lehetővé tette a cég pozicionálásának és fő irányelveinek könnyebb kommunikációját: egyediségre való törekvés, szenvedély, pozitivitás, kreativitás, kényelem és minőség.

Tovu00e1bb a cikkhez

A GAS kiváló minőségű ruházati termékeiről elhíresült olasz márka, a mai napig a  Grotto család tulajdonában és irányítása alatt áll.


A cég alapítója Claudio Grotto karrierje a divatszakmában a ’70-es évek elején indult. A márka ismertségét erősítette meg az 56 országban található 3000 értékesítési pont. A vállalat erős vertikális értékesítési stratégiával rendelkezik, melyet világviszonylatban alkalmaz.



cegtortenet

Tovu00e1bb a cikkhez

Bad karma: we can't find that page!

You asked for {%sh404SEF_404_URL%}, but despite our computers looking very hard, we could not find it. What happened ?

  • the link you clicked to arrive here has a typo in it
  • or somehow we removed that page, or gave it another name
  • or, quite unlikely for sure, maybe you typed it yourself and there was a little mistake ?

{sh404sefSimilarUrlsCommentStart}It's not the end of everything though : you may be interested in the following pages on our site:{sh404sefSimilarUrlsCommentEnd}

{sh404sefSimilarUrls}

Tovu00e1bb a cikkhez
Az adott év során a regisztrált vásárlások összegének újból el kell érni a Törzsvásárlói programban megadott értékhatárok valamelyikét. A 10%-kedvezmény eléréséhez a 150,Új kártyát 500 Ft-os díj ellenében lehet igényelni, bármely GAS márkaboltban. Az új kártyát kiküldjük a vásárló által megjelölt GAS márkaboltba, ahol személyesen veheti azt át.00 Ft, illetve a 15%-hoz a 300,000 Ft -os értékhatárt.
Tovu00e1bb a cikkhez
Az adott év során a regisztrált vásárlások összegének újból el kell érni a Törzsvásárlói programban megadott értékhatárok valamelyikét. A 10%-kedvezmény eléréséhez a 150,000 Ft, illetve a 15%-hoz a 300,000 Ft -os értékhatárt.
Tovu00e1bb a cikkhez
A GAS Törzsvásárlói Központnak a weboldalon találhatóbármely elérhetőségén ezt jelezni kell.
Tovu00e1bb a cikkhez
A kártyát kb. 3 héten belül postázzuk az igénylőlapon megadott címre. Amennyiben 4 hét után nem érkezne meg a kártya, azt érdemes jelezni a GAS Törzsvásárlói Központ felé a weboldalon megadott elérhetőségeken.
Tovu00e1bb a cikkhez
Személyazonosság igazolása után lehetőség van a kártya nyújtotta kedvezmények elérésére, illetve az aktuális vásárlások regisztrálására.
Tovu00e1bb a cikkhez
A kártya kézhevételkor automatikusan 5 % kedvezményre jogosít.
Tovu00e1bb a cikkhez
A vásárlások összegét az adott év december 31-vel töröljük, az elért kedvezmény mértéke azonban érvényes marad a következő év december 31-ig.
Tovu00e1bb a cikkhez
A GAS Törzsvásárlói weboldalán (www.gasjeans.hu) a törzsvásárlóknak fenntartott jelszóval védett oldalon lehetőség lesz a regisztrációkor megadott adatok módosítására.
Tovu00e1bb a cikkhez
A GAS Törzsvásárlói weboldalán (www.gasjeans.hu) a törzsvásárlóknak fenntartott jelszóval védett oldalon mindenki megtalálhatja az aktuális kedvezmény mértékét. Illetve lehetőség van részletes vásárlási lista lekérésére.
Tovu00e1bb a cikkhez
A kezdő összegként regisztrált 60,000 Ft összegen felül további 180,000 Ft értékben kell vásárolni a 10% kedvezmény eléréséhez. A 15% kedvezmény eléréséhez pedig a 360, 000 Ft-os költéshatár elérése szükséges, azaz még további 180,000 Ft-ot kell költeni.